Monday 19 March 2012

Novi izazov

Cornella mi je poslala novi izazov :) Ovo su bila njena pitanja i moji odgovori:

1. Koje su tvoje mane?
    Dve najveće brzopletost i impulsivnost.
2. A vrline?
    Imam veliko srce :)
3.Gdje živiš?
   Beograd.
4. Imaš li nadimak?
    Imam :)
5. Koliko vremena dnevno provodiš na internetu?
    Hmmm to nikad nisam merila ali umereno.
6. Šta si u horoskopu?
    Devica.
7. Da ti neko da carobni štapic šta bi uradila?
    Prvo eliminisala sve vrste bolesti...pa dalje klasika humanitarizam :)
8. A šta bi uradila da si predsjednik svoje države?
    Ne bih ni mogla na to mesto da dodjem pošto nisam smrad tako da ništa :))
9. Šta bi drugacije uradila da se ponovo rodiš?
    Verovatno bi okolnosti bile iste pa ne bih mogla da učinim ništa drugačije.
10. Da postoji vremeplov u koje bi se doba vratila?
     Istorija je tako gadna i puna ubijanja i ratova da se ne bih vraćala nazad...osim ako postoji neka epoha koja je bila bez istih a meni promakla :))
11. Kada si zadnji put plakala i zbog cega?
      Prošlog novembra posle operacije.

Pravila igre jesu da morate postaviti 11 pitanja i proslediti ista za 11 blog prijatelja.
Mojih 11 pitanja su:

1. Omiljeni citat?
2. Da li voliš životinje i zašto?
3. Koju muziku voliš da slušaš?
4. Najdraži pisac?
5. Da li veruješ u teoriju zavere?
6. Kojom rukom pišeš?
7. Bez čega ne možeš da zamisliš život?
8. Omiljeno doba dana?
9. Koje strane jezike govoriš?
10.Da možeš da biraš gde bi živela?
11.Šta ume najviše da te iznervira?

11 blogova koje pozivam:
Jasna
Cleo
Super Anisoptera
Mitt-Moda
Nena
Sonaj
Good Ghost
Maja
Kek`s made
Beka
Vanja

6 comments:

  1. Uh, jel' to bila minus faza, dok si odgovarala? :) Pa kaži- ukinula bi carinu za hobi materijal, kad bi bila predsednik! :P Šalu na stranu, dopadaju mi se pitanja koja si postavila, rado ću prihvatiti izazov, možda još danas nađem vremena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da sam ja ovo preozbiljno shvatila :D Ok onda da sam predsednik ukinula bih carinu, uvela paypal i dala bespovratni kredit ljudima koji se bave rucnim radom :D

      Delete
    2. Joooj,sorry, tek sam danas vidjela tvoj izazov!Hvala što si mislila na mene!Odgovorit ću na sva tvoja pitanja kada me prođe ova moja bezvoljno-krizno-bolesno-tužna faza.Tebi veeeeliki pozdrav!!!:))

      Delete
    3. Ma nema veze odgovorićeš tu smo ;) Želim da ti što pre prodje ta faza, znam kako su gadne. Veliki pozdrav! :)

      Delete
  2. E, hvala puno da si se setila mene, tek sad sam videla izazov. Tek pre par dana sam se vratila svom blogu, bila sam odsutna. :)Odgovoricu ovih dana, bas mi deluje zanimljivo. :)

    pozdrav

    Vanja

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it. Produktfotos Für Amazon

    ReplyDelete