Saturday 10 March 2012

Scrapbook album

Konačno posle skoro mesec dana završila sam svoj prvi scrapbook album. Dok sam ga radila naučila sam: ne počinjati rad bez prethodno pripremljenih tačno izmerenih papira, ne komplikovati stvari bez potrebe a naročito onda kada nemaš alat da uradiš ono što si zamislila :) Korice su pravljene od lepenke debljine 3mm dakle neuništive su :) Sve stranice su zalepljene za jednu riknu (spine) od 220gr kartona pa onda za noseću riknu od lepenke. Ako se nekom dopadne objasniću kako sam album uradila.
Album je inače pravljen za beba Milicu čija mama ne voli konvencionalnu roze boju za devojčice pa je glavno bilo da bude samo što šareniji. Takodje sam ostavila najviše prostora u albumu za fotografije a tagove u džepovima može iskoristiti i za piskaranje ili bebine prve crteže :)
Kako vam se dopada?




Do sledećeg pisanja pozdrav svima!

9 comments:

  1. E, da znas da sam jedva docekala ovaj post! :)Kao sto sam ocekivala, album je FeNoMeNaLaN ! Ni ja ne volim to nametnuto pravilo- roze za devojcice, plavo za decake. Boje i dezeni papira su super, a posebno mi se svidjaju tagovi! Sigurna sam da ce i mama biti prezadovoljna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da ti se svidja :) Ovde nisam upotrebila tvoju fenomenalnu pegla tehniku ali kao sto si mogla da vidis tu su tvoji draguljcici kao i ona minijaturna PRELEPA tufnasta kartica :) A kada cemo mi same sebi da napravimo po jedan album? :D

      Delete
    2. Ha, ha! :) Da znas, toliko sam ih napravila i svaki je bio po mom ukusu, a nijedan nisam zadrzala!

      Delete
    3. Album je divan, bas me interesuje kako si ga napravila, gdje si nabavila materijale i slicno. Hvala!

      Delete
  2. album je diiivan! zaista svaka čast! super su boje i dezeni, a naravno i celokupan izgled albuma :D
    sjajno!
    ja sam u procesu pravljenja a kada ću da ga završim.....veliko je pitanje :D
    još jednom, skidam kapu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na pohvali Super Anisoptera :) Ajde privodi proces kraju pa da vidimo sta si lepo napravila ;)

      Delete
  3. divan album mobycat! vidi se na prvi pogled "da mu nema smrti"... već na oko djeluje strašno kvalitetno. boje su skladne... i nevjerovatno je bogat detaljima. sigurna sam da će milicina mama biti prezadovoljna.

    ReplyDelete
  4. Pozvala sam te u izazov, pa svrati na moj blog :). Pozdrav!

    ReplyDelete
  5. I just want to thank you for sharing your information and your site or blog this is simple but nice Information I’ve ever seen i like it i learn something today. Fotograf Amazon

    ReplyDelete